Regn regn och åter regn.

Vart tog det fina vädret vägen som var här i helgen, får verkligen hoppas på att det kommer till helgen igen. Så man kan njuta av det, bara sitta ute på baksidan, vill nog till och med sola lite. Kände att jag behövde det igår när jag badade, likblek. Annars får det väl bli ett solarium, fast det skulle jag behöva endå, jag bränner mig inte lika lätt då.

Snart är det dags för att tvätta, massor med tvätt idag. Men det ska nog gå bra om man planerar bra. Dock så är sköljmedlet nästan slut och det som finns i maskinerna luktar ju inget. Men får ta dte idag, orkar inte gå upp till centrum i detta väder.

Sitter i storarummet och lyssnar på en MASSOR av Takida medans plutten sover och Tobbe sitter vid sin dator. Blev inget jobb för honom idag häller =/ Får se om han åker dit imorgon, men han trodde det i alla fall.

Idag kommer våra kläder som vi har beställt ifrån Ellos, inte så mycket till mig utan till Zacke och Maxen mest. Vi slåg ihop våra beställningar då vi fick 25% rabatt på hela köpet, blir ju en hel del. Köpte ett par skor till plutten, dom kommer att vara lite stora. Men eftersom han inte går så är det nog ingen fara. Självklart är det ju Puma skor =) Sen i söndags kom bror min över med två par adiddas skor till plutten med som Maxen hade haft när han var lite, dock lite slitna eftersom han hade krypt eller gått omkring idom, men det gör inget. Alla barn skor blir slitna så.

Hittade dock ingen bild på skorna ja köpte, fanns ej kvar. Men får väl ta en bild sen när dom kommer, får väl ett sms om att jag kan hämta ut dom efter 17.00 eller något sånt.



Plutten börjar bli väldigt gnällig när han ska sova, så det är väl tänder påväg.
Får väl se om det dycker upp någon lite tand snart, samtigigt som han gnäller ska han ha
handen  i munnen och det bara rinner om honom.


 Får se imorgon kanske vi ska till babyöppet, tänkte kolla om Nicke Cattis och Ludde ville följa med, inget roligt att gå upp dit själv. Sitta där och bara massa folk man inte känner och mycket äldre typ. Inga dirket jag vill ta kontakt med. Men visst blir det att man delar några ord med någon men in så att man vill gå dit själv ändå. Får se, dom brukar vilja hänga på.

Nää nu ska ja spela lite spel...

Ha det fin fint på ´re
Puss


- Du gör min lycklig ..


Kommentarer
Postat av: Millah

Sv; Såklart jag är! =) Men jag vet inte om jag kommer att handla så mkt, har ju ingen inkomst nu för tiden..och knappt Tobbe heller. =S

Hör av dig bara! ;)

Kraamar!

2009-05-06 @ 13:05:50
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0