Sola?

Det gick rätt bra att sova själv ändå, dock så vaknade jag kvart i sex av Tobbes mobil som han glömde hemma. Men kunde somna om till nio tiden. Men gud vad jag var trött i går när jag inte hade varit upp och springt på natten. Det vart ingen bra villa. Annars så sova jag väl för länge.

I alla fall vi elva tiden kom min bäbis hem igen. Han hade sköts sig exemplarisk. Varit väldigt snäll emot faster och kusinerna. Skönt att veta att det fungerar ändå i fall det skulle hända något.



Så jag   och Zacke åkte ut till morfar och moster för att tillbringa dagen med dom. Så det blev både lek, mat och sömn. Massa prat och bus. Mysigt. När vi skulle åka hem fick vi sällskap bort till bussen, men buss jäveln kom drygt fem minuter för tidigt... Då blir man förbannad.  Så i stället för att gå hem gick vi bort till Evelinas nya dagis och kollade in, hon och hennes kompis lekte lite där. Innan vi begav oss till bussen igen, som jag denna gång kom på som tur va. På buss resan satt Zacke och flörta med alla han såg ungefär. Mammas charmtroll=)
Väl hemma igen var ju den finaste, så det blev mycket pussar och snack. Sen vart det film i soffan, men jag somnade dock.  Men när jag vaknade till så såg jag inte jag inte var ensam om att hade somnat i soffan. Så då vart det sängen för oss båda och vi somnade nog lika snabbt vi la ner våra huvuden.

Idag blir det nog att sätta sig i solen en stund på baksidan så men kanske kan börja med att få lite färg =) Kan behövas på denna bleka kropp. Sen kommer nog Nicke, Cattis och Ludde förbi med, så då kanske det blir ett parti kort eller något sånt. Får se...




Har totalt fastnat för denna låt.. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0