Trodde jag aldrig.

Snart var även denna helg förbi, även fast det är söndag kvar. Men det är inte riktigt som helg ändå. Min söndag består nästa alltid med att tvätta och städa och dte kommer den även att göra imorgon. Så det blir inte så mycket tid över ändå.


Fredag hände det inte så mycket, tog det väldigt lugnt ändå. Vart ju glad när man gick upp på förmiddagen, solen lysser och det var väldigt skönt ute. Lite blåste, men det var inget man störde sig på, tänkte att solen skulle vara här under helgen. Timmarna går sen bara vräcker det konstant hela dagen, kom även lite åska. Sonny och Maxen kom hit så det vart att leka med Maxen ett par timmar. Bygga och bygga bestod den tiden av. Senare kom vännen Jennie hem ifrån jobbet och hon kände för att ödsla lite tid på Ikano området och så vart det, sen började det att vräcka ner igen.. USSH tur att vi tog bilen.
Sen begav vi oss hemmåt hit igen och då vart det att laga med som bestod av Taco Paj. Det var riktgit gott =)
Resten av kvällen vart väldigt lung.

Lördag. Yes jag skulle få sovmorgon, Tobbe skulle gå upp med plutten så att jag skulle få sova ut. Ha! Säger jag för det, vaknade vid nio och kunde verkligen inte somna om. Fast samtigt kände jag hur ögon locken bara rullade ner. Så gick det bara inte att sova. Men la mig ändå i sängen igen för att vila ändå, Tobbe låg ju i badet och Zacke sov. Men då ska det börja ringa på dörren. Bara att hoppa upp. Där stod Bobby och skulle ha med Tobbe till Mantorp.
Senare vid tolv tiden kom Sonny Jennie och Maxen hit så då fick jag lite sällskap i min ensamhet, började bestämma vad vi skulle äta. Sen tittade Charlotte och Emil förbi på en fika.
Sen gick jag och Jennie upp till centrum för att inahndla något som inte fanns där, så vi tog en promenad till Maxi för att inte hitta något där heller. Såg vi gick till centrum igen. Tog väl ungerfär tre och halv timme.. Promenad vart det där..  =)

När vi kom hem spelade jag Jennie och Max en omgång Buzz robotar. Roligt, även Max tyckte om det. Han var väldigt duktigt för att vara så liten =) Stolt över min brorson ♥



Nu efter middag diskning film och alllt så sitter jag här i soffan och bloggar samtidigt som filmen " Se upp för dårarna " håller på att ta slut.



Idag har jag även börjat lära mig något jag har sagt att jag inte ska lära mig och något jag aldrig kommer att begripa mig på . Men helt omöjligt var det inte, och lite roligt ändå måste jag säga.
Tobbe har tjatat på mig flera gånger att han ska lära mig det.
Det är att spela WOW.
Har min egna gubbe och allt, får se hur det går. Och om man får någon tid framför hans dator.
HaHa


Kommentarer
Postat av: Charlotte!

Trodde aldrig, inte äns i min vildaste fantasi att DU skulle spela WOW. Lycka till :)

Haha!

2009-05-10 @ 00:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0