Folk förstår inte skillnaden...

Det har ju inte hänt allt för mycket på sista tiden.
• Förkylningen har släpt, yippie=)

Fredagen var ingen rolig dag alls. Jo till en början med.
Ställde mig för att baka lite börd på morgonen, vart dock misslyckat eftersom vätskan varför varm så brödet jäste inte. Under tiden jag bakade kom Emelie och Alice förbi på en kaffe men det avslutades även med en lite lunch. Trevligt att få sällskap.

Under lunche kommer älskling inramlandes från jobbet fyra timmar för tidigt med stans huvudvärk.
Sen vart det skiftbyta, Emelie och Alice skulle bege sig hemmåt. Då kom Robin Lina och Tristan förbi på en fika. Trevligt med sällskap, och väldigt roligt att träffa dom, det var länge sen. Sen hade jag ju inte träffat Tristan direkt. Bara sett honom lite snabbt. Väldigt söt kille.

Senare på eftermiddagen begav vi oss till Ikano för att checka lite, vidare till McDonald för att Lina och Robin ska få lite mat i sig. När vi går där ifrån är det någon jävla idiot som har stulit min mobil. ( jätte ledsen) Så nu har man ingen mobil och inget nummer.

Kommer att ha samma nummer, väntar på ett nytt simkort. Det jävliga är att det inte går på jävla hemförsäkringen häller. =(


Lördagen blev det jobb för min del, medans hemma var det datanördande för fulla muggar. Då Tobbes kompisar  var här och spelade en massa. På kvällen vart det pizza och väldigt lungt för min del.


Söndagen så åkte jag och Zackarias hem till Jennie med familj då Annette och Ville var på besök. Senare på kvällen skulle vi även gå vinterljus. Men det blev dock inget av pågrund av vädret.



Måndag gjort så lite på så lång tid som möjligt.


Tisdag. Oklart Ninna kanske på besök. Lite bakning kanske


Onsdag. Robin Lina och Tristan på besök. Lite mer bakning. Handling.


Torsdag. Städning, storstädning.


Fredag. Till Tobbe syster, inhandling för dubbelkalaset på lördag.


Lördag Dubbelkalas Agaton 2 och Zackarias 1. Middag på kvällen med Mona Håkan Hanna & Viktor


Söndag Mammas älskling  fyller 1 år. KALAS KALAS =)


Mammas nyfödda kille, drygt en timme. Underbart♥
Det absolute  bästa som har hänt mig, han förändrade mitt
liv. Men absolute inget jag klagar på, bara till det bättre.
- Älskar dig överallt annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0