Fredag kväll.

Jaha då var det fredag. Fredagsmys som det brukas tjatas om....Men det är väl inte så mycket fredags mys här ikväll. Jennifer och Therese är ju på besök här ikväll och ska sova över, så dom står bakom mig och flåsar när dom hoppar omkring på dansmattorna. Kan blir jobbigt det där ibland=) Men roande är det allt. Själv sitter jag med hårfärg i huvudet som Jennifer har färget på mig, hennes första gång så får hoppas att det blir bra. Man ska ju ändå på 30 års fest imorgon. Man kanske ska se lite anständig ut då=)

Bästa att hoppa in i dusche och tvätta bort färgen innan håret faller av. Kanske hörs senare igen om jag blir uttråkad.
Ha en toppen kväll...

-Älskar min familj♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

Hejsan, jo då allt är bara bra med mig. =)

Får jag bara fråga hur du hittat till min blogg av alla. :P

Allt bra sj?

2009-11-06 @ 22:34:45
URL: http://alicespappa.blogg.se/
Postat av: _Linda

BÄSTA BÄSTA <3<3

2009-11-08 @ 00:46:37
URL: http://lindahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0