Helg.

Tycker att helgerna bara springer iväg. .... ?

Fredagen tog vi det bara det lungt här hemma, kollade lite på tv och tiden sprang väl iväg lite när man satt vid datorn bara.    

Lördag så begav vi ut till Ikano jag och Zackarias för att inhandla en 30 års present till min bror som fyller imorgon. Samtidigt där ute ringde pappa och satt att det var curry gryta. Mums vad gott. =) Men dock så följde inte min älskling med då han inte tycker om curry. När vi väl kom hem igen tvärslockade jag med Zackarias. Gick bra att söva honom.    

Idag vart det en rejäl sovmorgon. Zackarias väckte mig vid halv tio. Kors i taket. Men man blir nästan trött av att sova så länge när man inte är van.
Sen åkte vi till "kalaset" vid halv ett tiden. Gott med tårta och bullar =)
Väl hemkommen så vart det kvälls mat, spagetti och köttfärssås. Vart väldigt god måste jag säga.

Har precis fått reda på att vi ska på 30 års fest i helgen som kommer med, så nu är barnvakt fixad och allt är klart.

 Nä nu måste jag försöka få min son att sova, han vill inte somna själv idag =/
" ensam mamma söker " börjar ju snart..

Ha en toppen söndags kväll..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0