Onsdag.

Idag tycker jag allt att jag har fått mycket gjort.

• Städat ur ugnen.
• Hämtat min telefon som kom ifrån lagning.
• Inhandlat ingredienser till bakning.
• Bakat hålkakor.
• Dammsugit lägenheten.
• Lagat paneratfisk med potatis och sås.

Mycket nöjd över min insatts, så nu får jag verkligen ta en latstund framför datorn. Sonen håller på att somna, ligger och bökar lite som vanligt innan sömenm verkligen intar honom. Hoppas att det går lika bra som det gick igår. Igår somnade han vid halv åtta och så vaknade han vid halv sex imorse. Det var behövligt för honom.
Eftersom han annars brukar soman vid halv åtta tiden och sen vakna vid åtta halv nio och vägra somna  om förens vi går och lägger oss.
- Nu vart det tyst inne hos honom.     =) 

Imorgon har jag väl inga planer dirket, kanske städa av lite här hemma.  Men på fredag blir det väl ut till systembolaget för att inhandla till lördagens bravder då Maria fyller 30år och ska ha lite fest. ! Kommer blir super trevligt.
Massa goa personer, god mat och lite gott att dricka =) Sen hittar hon säker på lite andra tokigheter.

Många som fyller nu.
• Sonny 30
• Maria 30
• Jennie 23
• Agaton 2
• Bäbisen kommer med och får sin födelsedag här någonstanns. 
• Linda 24
• Victor 13
• Zackarias 1
- Ursäkta mig, men har för mig att Amanda och  Willma fyller med men vet inte ordning. Har säker glöm någon mer.=/ Inte lätt att komma ihåg alla i huvudet. Tur att det finns kalender. På tal om det måste jag inhandla en ny till nästa år! Så att jag inte glömer bort er. =)   


Nää nu ska ja fördriva tiden med annat.  Ha en toppen kväll.
Puss och Kram


- Älskar min familj oerhört mycket  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0