Fredagsmys.

Designen ser ju annolunda ut iallafall. Men är inte riktigt nöjd, en hel det kvar att fixa
med. Men den är vit iallafall som jag vill ha den.

Har precis kollat klart på Idol som vanligt en fredags kväll. 
Fick sällskap av älsklingen till en början, men han tyckte tyvärr
inte att det var så bra. Men det funkar att sitta och fredagsmys med sig själv och datorn också.=) Ikvällens avsnittt åkte ju Camilla ut, hade konstigt nog en känsla av det. Men hon har kanske sin chans någon annan stanns.
Men det finns ju sånna som är bättre. Den jag heja lite på är
Erik Grönwall, han har en grym röst. Får ser hur långt han kommer med den.



Annars i helgen blir det lungt, ut och promenera lite imorgon om vädret tillåter. Inte så roligt att vara ute            och gå när det regna ute. Sånt som märks, men hoppas. Trevligt med en lite familje tur. Vart lite chockad förut när älsklingen kom och frågade om vi skulle ut och gå. Alltså hans IDE =) haha.

Får se vad som händer, mer eller mindre så händer det ju något. 


Måste bara få skryta lite över min son, en stolt mamma. I Tisdags tog min  son sitt första steg. Gud vad glad och stolt man blir som mamma då ♥
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0