Fredagsmys !

Fredag igen, tycker veckorna går väldigt fort. Men det är väl med alla rutiner som kommer in mer och mer.

* Frukost
* Tvättning, tandborstning och påklädning
* Lek
* Lunch
* Sova
* Lekparken
* Laga kvällsmat
* Lek
* Tandborstning
* Sova

- Efter det kommer min egna tid, ror på hur den sista  punkten går.  Eftersom det är sådan problem med att somna inför natten.  Det är samma visa varje dag, det ändra som skiljer dagarna åt är nog vad det äts för        mat, vad som går på TV.
Helgerna ser ju förstår ut lite olika och det uppskattas, bonus på det är ju att min älskling är hemma hela dagarna då med.



Idag vart det en lite tripp ut till Ikano med Pernilla för att inhandla lite nytt smink. Så det vart att prova en ny mascara och en ny foundation. Inga nyheter i affärena precis, men för mig. Resultat av provningen vart bättre än förväntat och billigare kom jag undan med. Toppen.

Senare framåt kvällen som kom Mona, Håkan, Victor och Hanna hit på lite mat. Barnen ville spela tvspel och vi andra satt och pratade. Åt god mat och en massa prat. Vart även att dansa lite med på dansmatterna med Hanna och det uppskattade hon nog. Det var en mycket trevlig kväll.

Imorgon blir det firmafest för min del, först till Charlotte för att prata lite skit och skål oss in för kvällen. Medans här hemma blir det tydligen en massa tvspels nördar =/ Tur att Nadja är snäll och ställer upp och underhåller våran son. Annars skulle det väl bli lång tråkigt för hans del med bara en massa NHL10 & FIFA10. Pojkar pojkar säger jag bara. Men dom får det nog trevligt iallafall.

Nää nu ska ja väl försöka göra klart mitt Quest innan det blir sängen för min del, John blund kommer nog när som. Questa klart, ta natt blosset och se till att Rocky får kissa och borsta tänderna. Sen hoppar jag ner i sängen för att sedan somna gott bredvid min älskling som jag inte kunde sova bredvid inatt eftersom vi hade en bökig son. Tror att mardrömmarna börjar komma på honom =/

Ha en toppen helg allesammans, för det kommer jag att ha.

Puss puss.

- Älskar min familj.♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

jag ställer alltid upp när jag kan!!!

e så kul att kunna hjälpa till.

pussa plutten från mig:D

puss<3

2009-10-12 @ 11:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0