Helt plötsligt.

Började ett blogg inlägg igår, helt plötsligt måste man göra något annat. Så skjuter man upp det bara. Det är nog rätt ofta det händer. Annars så sitter man här och har inte en anning om vad man ska skriva, som nu ungerfär. Sen är det så jobbigt att skriva då mitt mellanslag är cepe. Fastnar och gör hundra mellanslag eller fungerar inte, har försökt att ordna det, men icke klarat av det. =/

Helgen har varit väldigt lugn, febern försvann på plutten men han var  väl inte sitt bästa jag i Lördags ändå, sen kom ju Bubben hit för att hämta kvittot till sin dataskärm som han köpte av oss, men sen vart det både NHL10 och lunch för honom här. Sen kom vi inte så mycket längre den dagen. Mest slappande och massa bus och mys med mina pojkar. 

Idag Söndag så har det hänt lite mer i allafall. Mycket och mycket, städning iallafall. Det behövdes kände jag, sen vart det att sopa av lite på framsidan, för baksidan vinterstädade jag ju av rejällt i Torsdags. Klippte gräs, kratta löv, och STOR röjning i boden. Så nu är den nästan tom, känns underbart. Så nu är jag även på att gå igenom lägenheten för att göra det samma. Man samlar på sig så mycket skit och fort går det allt.



Satt precis och pratade med vännen Charlotte på msn. Pratade bloggdesign, och kände att jag har en väldigt tråkig design och vill göra om den. Men känner inte att jag har den tiden att sitta och pysslar med det riktigt. Tar ju längre tid än vad man tror, för att få ihop det där lilla extra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0