Hemma igen!

Nu är vi hemma efter våran lilla utflykt till Linghem. Det var allt trevligt och min son hade jätte roligt i allafall. Många skratt, nya ansikten, massa barn att leka med och det uppskattade han verkligen. Det var roligt att se.
Så kanske skulle ge familjecentralen en lite chans till och se om det har blivit bättre så han kan leka med barnen där uppe.
Sist när vi var där störde jag mig sådant på att det är massa andra språk som ska talas hela tiden. Varför inte bara hålla sig till svenskan för ??

Nää nu ska jag hoppa in i Zackarias rum och leka lite, ska även snart kolla upp om det kanske kan bli lite utelek för min plutt. När vi kom hem så duggade det ju lite ute så. Men det kanske har vänt.

Ha det så bra..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0