Komentarsrutan?

Konstigt folk har påpekat att komentarsrutan är vit med vit text, men när jag  själv kolla så är  rutan grå med svart text?                 
Får väl ta och kolla upp det...                                                     
 

Dagen bjuder på en liten tripp till Linghem för mig och Zackarias. Blev bjudna till barnkonsert för barn under ett år. Kan ju vara roligt för min lilla plutt.

Imorgon blir det jobb för min del igen, heja fram LHC igen=) haha.

Fredagen bjuder på besök av Hanna, Victor, Najda och Alfons. Blir fredagsmys med många=) hehe.Trevligt. Får se vad den kvällen bjuder på.

Nää nu ska ja ta min plutt som kommer och gnäller.

Ha en super dag.

Puss


Kommentarer
Postat av: Millah

När du skriver en kommentar så är det dem färgerna, men sen när du skickat kommentaren så är de svart/grått. =)

2009-10-22 @ 00:00:36
URL: http://millahsundberg.blogg.se/
Postat av: E

Nu är jagmedvaddumennar millah. Skaordna det dirket.

2009-10-23 @ 06:56:07
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0