Nu är det nästan en vecka sen igen. ...

Har inte gjorde allt för mycket denna vecka, har inte mått helt hundra. Gör det fortfarande inte, men måste hålla mig vaken på något sätt till Älskligen kommer hem. Ca en halvtimme kvar, då ska ja nog dyka ner i  soffan och kolla på film och sova lite.

Men i början av veckan började jag våran inhandling av presenter till våran lilla prins som blir 1år om en månad. Stor kille vi har nu. Han kämpar dagligen med sina små steg, ett till tre fyra steg blir det iallafall. Så nu är det nog inte så långt kvar.

Har även haft världensproblem som jag inte har löst än. Min bror fyller 30år på måndag, men vet inte vad man ska köpa. Han önskar sig sådana bra saker; ett hus, en bil, en ny dator, ett PS3 med mera.  Roliga 30 års presenter eller inte. =/  Får väl se vad det blir, förslag kanske?  Tacksam för allt=)    

Nää nu ska ja ta min son som har fått tag på buzz kontrollerna =/

Ha en toppen helg, det ska jag försöka med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0