Sådär

Nu Millah har jag ordnat ditt lilla problem även ökat teckensnittet lite. För det var ju inte allt förstort !

Jag och Zackarias hoppade upp ur sängen kvar i sex som vanligt ungefär. Samma tid som älsklingen åker till jobbet. Då hoppade vi ner i bade och värmde oss då det var väldigt kallt i lägenheten imorse.

Idag är det mycket som står på den så kallade checklista.

• Betala räkningar
• Damsuga och skuragolv
• Vandra till stan och träffa Jennie & Max
• Vara hemma igen till 15:00
• Invänta Hanna, Victor, Alfons & Nadja.       
• Gå och handla inför fredagsmyset.
• FREDAGSMYS!!!!!!!!

Så det är mycket kvar på min lista. Men nu ska ja se till  att det blir lite frukost för oss för att sedan börja städa av lite snabbt. Får väl se om jag hinner uppdatera något mer och boka av min lilla checklista.

Ha en toppen dag, för det kommer jag att ha.

Pusss pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0