1/9-09

Redan första september, tiden går jätte fort. Tycker inte det var länge sen det här året började. Men det är roligt att se allt som händer under tiden med, speciellt med Zackarias. Hans utveckling går ju väldigt fort. På nio månader har han hunnit lära sig en massa saker, och en hel del på gång med.

Idag då, känns allt lite bättre, konstigt nog. Trodde det var någon förkylning på gång eller så, men inte för min del. Än i alla fall. Så i morse hoppade jag upp och byte alla sängkläder i alla sängar, startade tvättmaskinen, fixade fram lite frukost till mig och Zackarias. Sen var det in och borsta tänderna för att sedan gå och väcka Tobbe och se hur han kände sig för denna dag. 
Vart en hel del mys med plutten, lite lunch för att sedan diska borta all smutisig disk som öker drastiskt.  Förstår inte vart allt kommer ifrån.. ? Efter det vart det ett familjebad med en massa plask i vattnet. Blött i halva badrummet när vi har badat klart ?!?! Undra vad vi gör. haha .. Zacke bara älskar att bada. =)

Nu sitter jag här och tar det lilla lugna, och bara känner hur suget efter en Coca Cola kommer mer och mer...Hör nästa hur en flaska ropar på mig.. Men orkar jag gå och inhandla en sådan just nu? Tveksamt, man kommer ju hem med en massa annat som inte ska med också... inte bra.

Nu ska ja ta och se vad resten av familjen styr med.
Ha en toppen dag....

Bye♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0