23/9-09

- Snart är helgen här igen, den är alltid lika välkomen även fast man går hemma hela dagarna. Men då är ju även älsklingen hemma♥. På lördag blir det ju kina buffé vid 18:00 och sen bio vid 21:00 "Flickan som lekte med elden". Måste ju bara nämna det trevliga sällskapet vi får med oss; Jennie & Sonny, Jenny & Fredrik. En riktig par kväll för tre par! Toppen.
Innan vi beger oss till stan på kvällen blir det en rundtur till Ikano. Vet inte om vi kanske skulle möta Nadja med pojkvän där ute. Barnvakterna för kvällen, faster Nadja är snäll och ställer upp. 
Vårat mål med  Ikano tiden är att inhandla lite nya kläder till mina pojkar. Båda två är i behov av det, fast den stora mest. 


 - Pratade med Marie häromdagen. Och det låter nog som att vi kommer iväg till Ullared. Skulle vara toppen roligt samtidigt som man får umgås lite med tjejen man kan tro är "världen mest upptagna kvinna". Omöjligt att få lite tid med henne. Fast den tiden vi pratade om avresa så har hon inget förtillfället att skylla på. Haha



- Sitter här nu och väntar på att IDOL ska börja, då blir det soffmys för mig och älsklingen som vanligt. Plutten somnade somen  stock vid sju, försöker ändra hans rutiner lite och första dagen har gått jätte bra. Det går inte längre att han sover tre  30minuters  stunder per dag. Så nu blir det en  gång per dag och säng gång vi sju. Stenhård  övning nu framöver, tills han har det som rutin, kommer nog att gå toppen.


- Inte dagens sov bild. Men han sover gott där med.♥


- Nu ska ja röka och ordna mig lite tee innan IDOL börjar. Ha en trevlig kväll.

- älskar min familj över allt annat. Tobias och Zackarias är det bästa som har hänt mig. massa kärlek till min favorit pojkar.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0