Äntligen

Det känns som det var evigheter sen som jag la in bilder. Så tänkte lägga upp lite nu. När man ändå sitter och väntar på att sömnen ska komma igen.  Var trött efter två filmer, men tog mig upp för att borsta tänderna och här sitter jag en timme senare.

Har även hänt lite annat med.  Allt finns inte bilder på  och vissa bilder ville inte bara rotera när jag skulle lägga in dom. Orkar inte hålla på och styra för mycket.

Men på Lördag som kommer, kommer nog bli kalas. Tycker nog att man kan kalla att man får in lite "vuxenpöäng" då. Jag, Tobbe, Jennie, Sonny, Jenny och Fredrik ska ut och äta kina mat för att sedan avsluta kvällen med bio. Så imorgon blir det att ringa och boka bord så att det finns när vi kommer. Kommer bli en toppen kväll.
Barn vakt och så är ju redan ordat så, snälla faster Nadja kommer hit=)



Nu kom det in lite gamla bilder med.

Hoppas det blir lika fint när jag lägger upp det som det är nu med alla fem bilder på rad. Brukar aldrig bli som man vill ha det.

Bästa att försöka sova nu, ska ja städa, boka bio, boka bord, leka och göra min iordning för jobbet. För imorgon dra det igång igen på Cloetta Center.  Heja heja heja heja....

Ha det toppen..
Puss hej,

- Älskar min familj, det är det bästa som har hänt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0