Sådär ...

Snart var helgen slut, tycker helgerna springer iväg så fort när man har mer till med älsklingen hemma. Men  då har man något att se framemot på vardagarna med =)

Helgen har beståt av lite smått och gott. I fredags så vart det att hoppa i sängen tidigt, vid halv nio tiden och kolla på film och bara hålla om varandra. Så mysigt =)
I lördags hoppade jag upp med Zacke vid  sju tiden och gjorde oss i ordning och fixade lite för att senare på förmiddagen åka till Borensbergsmarknade med pappa och hans familj. Men där fanns det ju absolute inget att ha, men man stöt ju på en hel del kända anstikten. Så det var ju trevligt i alla fall. Sen begav vi oss hem till pappa på lite lunch och att tillbringa lite tid i lekparken innan man åkte hem till älsklingen igen. Sen vart det lite mat, bad och film för att sedan sova tidigt då väckar klockan skulle ringa för att man skulle upp tidigt till Norrköping idag.

Så hela dagen har vi spenderat i Norrköping, Tobias Andreas Palle och Sonny har suttit på sjön och trot att  dom kan fiska. Men inga bevis idag häller.  " vad gör dom egentligen " ? =)
Medans jag var hemma hos Maria med barnen, spelade lite spel, satt i sandlådan och umgicks. Men stackars Maria, hoppas att det kommer gå bra på provet imorgon, vart ju inte så mycket pluggande för hennes del.
Senare på eftermiddagen kom även Lina och Hilma. Så då vart det att ställa sig i köket för att hjälpa till lite med äppelpajen, (skala äppelen, var min lilla hjälp) haha. Sen kom karlna hem igen, lite fika på det. Sen vart det E4:an hem för mig och Sonny. Tobbe och Zacke stande kvar för att umgås ett tag till, men dom kommer väl hem snart kan man hoppas på.

Känner mig rätt flitig ändå, för när jag kom hem så vart det en lite stunds datanördande, men hade inte den ron i kroppen. Så istället vart det att starta en tvätt, plocka ihop alla LEKSAKER som finns överallt, diska, slänga sopor, och soppa lite. Så nu kände jag att jag kunde sitta här igen ett tag.

 Nää nu ska  ja surfa vidare;)

Tyvärr blir det lite ont om bilder, för att alla bilder finns på den andra datorn och kamran inte är hemma.

Ha en toppen kväll,

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0