I´m back

Valborg är inte nästa helg utan helgen efter det, var visst lite vimsig i mössan imorse när jag skrev. Tack Charlotte för upplyssningen=) hehe

Sitter och kolla runt lite över allt och ingenstans, samtidigt som Millennium-serien är på tven. Tycker om dom filmerna och har haft en bra lördags tajming att det lyckas vara när jag sitter och kollar på tv.

Idag vart det en tripp till K-rauta för att kolla in lite priser till om målningen i Zackarias rum, kanske kan vara en sysselsättning nästa helg. Får se vad ekonomin till låter, men det ska nog inte vara några problem. Vill verkligen få ordning på hans rum, så man kan fortsätta ut i övriga lägenheten. Har så mycket planer på hur jag vill ha det.
Kommer bli fin fint en vacker dag! Sakta men säkert, eller hur är det man brukar säga.
Jennie hade jag som sällskap för hon hade liknade ärende dit med =) Lite komiskt att vi hade tankar på det samtidigt.

Ussh, Zackarias har haft feber idag med, kan det inte bara försvinna hos min lilla prins. Inget roligt för honom när han får det hela tiden. Men nu sover han gott i sin säng, jag ska ta och hoppa in i våran säng snart med. Känner mig relativt pigg ikväll. Men kanske beror på att jag och Zackarias gick och la oss imorse igen och sov två timmar, hade säkert blivit längre om inte Jennie ringde och väckte hela familjen. Annars hade dagen försvunnit helt och hållet.

Nä nu ska ja hoppa vidare.
Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg, tack.

2010-04-17 @ 22:43:42
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0