Lördag 24 April 2010.

Har inte mer att komma med idag känner jag. Zackarias sover lite lunch nu och jag och Tobbe sitter vid varsinn dator. Jag väntar på ett spel som jag fastade för igår kväll.
Om en timmme drygt kommer HilmaBus och Palle hit på lite lunch och någon gång ramlar Lotta in med sina två minsta barn som ska sova här tills imorgon.
Eftermiddagen tänkte jag ta lite utomhus lek för Zackarias och får se vilka som följer med ut, Wilma gör det säkert iallafall.

Sen till kvällen blir det lite tacomysmiddag för oss fem och sen kanske en film med lite lördagsgott/snacks. Vi får se vad kvällen bjuder på.

Nää nu ska nog läsa lite nyheter! Så att man hänger med! =)

Ha en toppen dag i solskenet.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0