Tiden.

Tiden bara springer iväg, snart maj..... har inte hunnit med något in lägg på ett tag nu, men har inte gjort så mycket ändå.

Min plutt mår mycket bättre nu, vi fick även resultatet ifrån urinprovet vi lämnade i fredags idag och det var inget med det, vilket känns jätte skönt. Men dom har tydligen att små barn som har haft urinvägsinfektion ska röntga njurarna uti fall att det skulle ha hunnit komma så långt. Så det känns skönt eftersom det har varit en del nu att man ska få ett slut på det och slippa oroa sig för det. Han skulle även äta antibiotika i förebyggande syfte tills vi fick en tid. Vårdcentralen skulle skicka en remiss till Us idag och hon trodde inte det skulle ta så lång tid. Så vi får se. Skönt när allt är klart!

Idag fick jag äntligen körkortstillståndet att Granen får övningsköra med mig så jag ska ringa till honom imorgon för att se när han har tid och vill förstå. Känns som jag måste sätta fart nu, köra väldigt mycket och läsa en väldigt mycket också. Ska även ringa och boka tid för " risk ettan " - in formation om alkohol och droger som man ska lyssna på i tre timmar nu med för att få körkort. Lika bra att få det gjort. Kom igen nu, körkort ska det bli av.

Nää nu ska ja ta och lägga in alla räkningar och se hur mycket pengar det blir kvar när det är betalt. Ha en toppen kväll. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0