Nu får det räcka.

Ussh för alla dessa sjukdomar, Zackarias är sjuk igen. Imorgon blir det att ringa vårdcentralen för att dom ska få kolla om det är urinvägsinfektionen igen. Hoppas inte på det!

Igår var det ju feber som gällde hela dagen, så Tobbe fick komma hem ifrån jobbet till lunch eftersom jag var tvungen att vara på arbetförmedlingen. Förstår inte nyttan till att ja var där dock. Han kollade inte igenom hälften av det jag skulle ha med mig. Som var väldigt viktigt. Men 20 minuter senare så promenerade jag hem iaf. Det var skönt med lite motion.
Sen var det inte mycket mer av den dagen, soffmys med min son vart det iaf.

Imorse vaknade vi efter en lite sovmorgon till halv nio, Zackarias var hur pigg som helst. Man kunde inte tro att han hade haft feber dagen innan. Så vi tog lite utomhus lek på eftermiddagen när det var som varmast. Kläde honom rejält för att han skulle hålla sig varm. Men nu ikväll stod tempem på 39 grader igen. Då har han inte haft feber på hela dagen. Förstår inte detta. Nu får det vara nog!

Imorgon har jag rätt mycket att uträtta, en del telefonsamtal, jobbcoach och bank. Sen VÅRDCENTRALEN, dom måste ta emot oss imorgon.

Nää nu ska ja surfa vidare. Ha en toppen kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0