Onsdag 7:e April 2010



LINKÖPINGS HOCKEY CLUB....

Idag blir det att heja fram våra pojkar
när dom spelar borta med Djungeldjuren
två dagar i rad. Heja framför tv istället för 
på CC. Går lika bra det. 


LHC är dom bästa!
Heja heja heja Cluben!




Idag har jag sökt lite jobb, resultatet vart 9 jobb. Spontanansökningar jag har skickat iväg. Vill verkligen ha ett jobb. Alla planer jag har för mig själv den dagen jag får jobb. Vill att dom ska gå i uppfyllelse snart. Så skönt det skulle vara. Slippa det här med att söka jobb, sitta hemma, inget att göra, allt vad man nu kan känna. Slippa hålla på med A-kassa med, det är absolute inget roligt. Känns inte bra att gå på det =/ Ussh, hoppas på förändring snart!


Har även städat ur garderoben eftersom det måste vara tomt på golvet där på fredag när antisimex kommer och ska saner. ( Låter som vi bor skitigt). Men vi har fått ovälkomman hyres gäster som inte vill bort här ifrån. Så fixar man inte bort dom själv så får dom komma hit och ordna det. Det är äckliga silvermalar. Kommer ifrån lilla toaletten som kommer bort till garderoben.  Men nu är det slut med det med.
När dom har sanerat så får inte jag och Zackarias vara hemma på 24 timmar. Så då passa vi på att sova hos svåger Palla och familj. Kul för Zackarias att få leka lite med sin kusin Hilma med. Hilma uppskattar det nog med.


Så imorgon förmiddag blir det att städa av toaletten. Passa på att gå igenom vad man har på hyllorna där inne och kanske slänga lite saker. Det är så skönt när man går igenom saker och få slänga en massa grejjer.
Charlotte skulle antagligen dyka förbi efter hennes morgonsyssla. Lycka till vännen, håller på dig! Dig med Marie, hörde att du hade samma morgonsysslor. =)
Senare imorgon kommer även min svåger Tony med Jennifer och Therese hit och ska äta lite mat, sen får dom kolla på hockeyn om dom vill för det ska jag göra. Kan inte missa detta nu, viktiga matcher.


Nu har jag precis kollat klart på andra avenyn, men den serien börjar bli riktigt urspelad.. Kanske är bra att det är sista säsongen. Sitter och väntar på att Zackarias ska vakna så vi kan äta lite "mellis" för att sedan gå ut och leka av oss. Måste verkligen passa på att vara ute och leka när vädret är så skönt som det är, skönt för både honom och mig att komma ut lite. Blir ju lek på ett annat sätt, med andra barn och annan miljö än inne. Underbart. Kanske ska ta med mig kamran ut idag och ta lite kort. Känns som det var ett tag sen nu.


Nää nu ska ja hoppa vidare. Ha en toppen dag.

Hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0