Sköna sol. =)

Underbart med sol och värme, bara vilja vara ute. Inget roligt att vara inne nu. Fräknar har jag fått med om inte det är vår/sommartecken så vet jag inte vad. Ja tycker det är underbart iaf, för jag känner mig sommrig i det iaf.

Dagen bestod av först städning och sen blev det en tripp till Ikano/Ikea/Tornb med Jennie Nellie och Jenny. Inhandlade lite smått och gott. Blandannat en badrumspall till Zackarias, nya toalettborstar och en massa "mat" fynd på Coop. Kollade även till min bilvande vagn på BabyProffsen, tyckte den kändes lite trång för Zackarias del men det var ändå den breddaste.

Batteriet varnarn. Bäst att avslut och hoppa i säng. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0