Torsdag 8:e Mars





Tråkigt men sant så var det slut för oss denna säsong.
Nya tag nästa säsong pojkar. Någon gång måste det
väl ändå vara våran tur att få komma ända fram, inte
bara några steg därifrån. Ny säsong nya tag.
Det får vi hoppas på.





Har inte suttit vid datorn på hela dagen, ojj vad folk har hunnit att blogga. Hade drygt 40 blogginlägg att läsa sen igår kväll. Helt sjukt, folk gör tydligen inte mycket mer än att bloggar känns det som. För det är inte många bloggar jag följer, drygt 10 men då är det inte alla som är aktiva häller.

Min dag har varit fullt upp. Nu har jag som först satt mig ner i soffan för att koppla av känns det som. Väldigt skönt efter en dag med mycket på schemat. Började med frukost och massa mys och bus i sängen efter det sprang vi bort till dagmamman. Kom lagom bort dit för utomhus lek vilket plutten uppskattade mycket. Han skulle till och med ta med sig spade och hink till dagmamman idag.
Sprang sedan hem för att städa ordning badrummen  ordentligt, samtidigt kom Charlotte inramlande. Väldigt trevligt, roligt att börja umgås med henne igen. Mycket prat samtidigt som jag städade och höll på. Sen var klockan redan tolv, tiden bara sprang iväg.  Bara springa bort och hämta Zackarias och vidare upp till affären för att handla in till kvällen när Tony Therese och Jennifer skulle komma på middag.
Det vi bjöd på var Medelhavsgratäng med kycklingklubbor och en god sallad. Det uppskattade väl.

På eftermiddagen passade vi även på att gå ut och leka igen, underbart. Idag fick vi sällskap av Jennie Sonny Max och Nellie. Roligt för barnen att springa omkring ute, underbart med vår. Kommer vara ännu mer underbart i sommar. Gud vad jag längtar. =)

Nää nu ska ja hoppa vidare. Måste snart sova, ska upp imorgon. Sen måste ja lägga ner lite saker i väskan för våran vistelse ute hos Palle Lina och Hilma. Får se om ja kommer med ett inlägg imorgon, annars hörs vi nog inte föres på lördag när vi är välkommna hem igen. hehe.


Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0