Vårväder.

Gud vilket underbart väder vi har haft idag. Lika fint ska det bli imorgon med tydligen och det ser jag ifram emot.

Dagen började med en lite promenad till Ikano, skulle köpa några öl till Tobbe. Fick sällskap av Jennie vilket var trevligt. Var inte alls några längre tid där, gick hem för att Zackarias skulle få lite lunch i sig och för att sova middag. Sovningen fick han göra utomhus idag när det var så fint väder.
När han sov passade jag på att soppa bort allt grus utanför oss och även inne på altan. Skönt att få bort det, mindre kommer in i lägenheten med. Kan ju hoppas att stångåstaden kommer i veckan för att soppa bort allt jäkla grus. Precis när jag var klar vaknade min plutt upp och vill sparka boll. Köpte en boll till honom idag för att han ska ha utomhus och leka med. Vilket han tyckte var roligt. Vart även lite gungning och grävning vilket som är så uppskattat.

Imorgon får det bli ännu mer lek. Vi får leka en stund på baksidan iaf, för jag ska kratta borta alla löv som har kommit fram nu när snön har smällt. Sen på kvällen blir det grillning, mums vad jag ser fram emot det. Grill premiär är alltid speciellt och lite extra gott.

Nää nu ska ja kolla vidare, ha en toppen kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0