Har inte kommit så långt.

Jag måste erkänna att jag inte har gjort någon ny header, har inte lagt in några bilder eller något sånt i min dator. Så har inte så mycket att arbeta med. Har även haft lite ont om tid. Saga har tagit lite extra tid då hon har varit väldigt tuttig utan att vilja äta och det bara har fungerat med bröstet och inte napp. Men nu efter tre veckor utan fick hon för sig att det dög och med lite ersättning så verkar hon mycket nöjdare också. Så nu kommer jag nog kanske få lite extra tid över till datorn =)

Idag har jag varit på anställningsinterjuv, jag hoppas verkligen att det går vägen. Ett jobb jag verkligen känner att jag vill ha och jag har tidigare gjort samma sak vilket jag då trivdes väldigt bra med. Får svar i början på nästa vecka.  Jag håller tummar för mig själv!
Det är rätt många som verkar vara fundersama över hur jag ska kunna arbeta, jag har ju små barn, ammar och hela den baletten. Men det finns ju en pappa med i bilden med, han måste ju också kunna vara pappaledig, kunna umgås med sina barn. Mat för lilla Saga är ju det minsta problemet, det finns pump och det finns ersättning. Förstår inte varför alla ska vara så negativa till att jag ska jobba, att jag vill jobba och allt sånt. ( nu ska ja inte dra alla över en kant, finns några som inte har nämnt något och vissa förstår till och med ).

Imorgon ska vi vara barnvakt åt lilla Tristan, det kommer säkert gå fin fint. Han och Zackarias kommer väl att röja rejält här hemma. Får hoppas på lite fint väder eller inget regn i alla fall så vi kan gå ut till lekparken en stund iallafall.


Söndagen så kommer svärfar hit på besök för att träffa sitt nya barnbarn. Då passa även Nadja och Rickard på att komma hit. Vi får väl se om någon annan kommer och besöker oss, vi får se. Lite tårta och fika kommer det allt finns om någon skulle vara fika sugen;) haha.


Nää nu ska ja kolla vidare, men jag ska försöka komma igång med detta nu när alla nya rutiner börjar komma på sin plats.
Ha en trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej! Jag måste bara fråga nu, blev fundersam när Jennie hade skrivit Saga med Z? Ska hon heta med S eller Z?



Och angående det där om jobb och pappaledighet är det nog för min del mest en fråga av "modersinstinkt och att knyta band" jag vet inte men jag skulle aldrig vilja vara ifrån Kendra, inte för en sekund och ABSOLUT inte när hon var nyfödd. Tror det är en såndär moders-grej, men tydligen inte för alla och funkar det att jobba för dig och du känner att du vill det så är det ju skit bra för er. Kör på! :) Kramar!

2010-09-10 @ 08:56:05
URL: http://millahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0