10:e februari 2010

" Glöm din bekymmer, imorgon kommer nya"
Sitter nu och väntar på att andra avenyn ska börja. Under tiden sitter jag och spenderar lite tid vid datorn och samtidigt som jag har Lyxfällan på, förstår inte hur det kan gå så illa för vuxna människor. Som personen det handlar om nu så tjänar han 8000kr varje månad, men ha har utgifter på 24 000 i månaden. Hur går man runt ? Förstår inte hur dom tänkte.
Ja kanske inte är världs bäst på ekonomi, men vi klarar oss utan att klaga.

Inget roligt ämne och absolute inget jag vill prata om idag.


Tidigare idag försökte jag och jennie på en skrisko karriär, hade isen varit bättre hade det nog underlättat väldigt mycket. Men shit vad ont man får under fötterna när man inte är van. Vet när man var lite kunde man spendera flera timmar ute på isen utan problem. Nu var man glad över om man kom framåt! Haha måste sett roligt ut, vi hade Maxen mellan oss också han var värre än Bambi på hal is;) Fast han satsar nog mer på målvakts karriären. Haha.


Har hittat modell på vagn som jag vill ha när till ökningen kommer.
Har verkligen fastnat för dig, finns inte så många sorter att välja på häller för den delen och jag vill ju ha en vagn så att  Zackarias kan sitta framåt och "stjärnan" kan ligga så att jag ser h*n.

Fördelar med denna vagn är att man kan låsa fram hjulen så man slipper snurr-hjul. Sen när man läser kommentarer om vagnen är det många som tycker att det är en stor fördel att hjul sitter under vagnen så att den inte är så bred ändå.

Det kommer nog att bli jätte bra, den kommer ju inte användas så jätte effektivt. Då Zackarias ändå kommer att vara hos dagmamma tre timmar per dag så då kommer jag att använda en vanlig enkel vagn och det har jag kvar sen Zackarias var lite bebis. 

Gud vad tiden går fort, han är ingen bebis längre. Mammas stora kille ska bli storebror. ♥

En underbar känsla! =)





Nepp nu är det dax att hoppa bort till soffan och inta position för Andra Avenyn.
Ha en toppen kväll.

Puss hej.

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag var också inne på just den vagnen innan jag hittade min som jag precis köpt, tycker de är så otroligt skönt att den går på längden o inte på bredden som babytravel.



Titta gärna in den jag köpt: http://jennyn.blogg.se/2010/march/nu-ar-den-var-babyjogger-city-select.html



Kram Jenny



ps: tävla gärna på min blogg!

2010-03-03 @ 23:06:58
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0