9:e Februari 2010.

Ussh vad tiden springer iväg. Detta år har gott fort, än så länge. Ja dom här sex månaderna som är kvar kommer nog gå väldigt fort =) Det får vi hoppas på, så att våran andra skatt tittar ut ♥.
Nu är vi inne i veckan 15 (14+4). Byxorna går inte att stänga längre, så nu blir det tights/leggins(stavning) fram tills det blir varmt rejällt att kanske hitta en kjol man kan ha! Det är även början till att sova obekvämt och allt spring på toa. Men det är det allt värt! För resultatet blir så underbart sen.


Idag var jag och träffade min jobbcoach på stan över en fika och för att diskutera mina förväntningar och målen med att ha en jobbcoach. Får hoppas på att det ger något reslutat. Annars har det inte hänt allt för mycket idag.
Gått och små städat lite här hemma, sen tänkte jag damsuga och torka golv imorgon med det händen en liten olycka ifrån min plutt. Så jag hade inte så mycket val, men jag fick proffs hjälp med. Han är så duktig på att städa min lilla älskling.


Fortsätter nu skriva efter två timmar ungefär, sitter nu och väntar på en äppelpaj som jag snart ska ta ut ur ugnen, för att avnjuta tillsammans med min älskling samtidigt som vi kollar på nya beck filmen. Underbart.

Nä nu får nu ha en toppen kväll.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0