Bara en början!

Allt är bara en början till en fortsättning av något lyckligt.
Vi börjar om, men tidigare denna gång.

Det har inte hänt allt för mycket, Zackarias är hos dagmamman. Han trivs som fisken i vattnet fortfarande och det går jätte bra=) Kan hoppas att man kan få ett jobb snart så att han kan vara lite längre. Skulle vara skönt för alla. Framför allt för mig, vill inte bara gå hemma helt SJÄLV =/

Nää nu ska ja ta och röra lite i min tomatsås jag håller på att koka, sen blir det att damsuga och skura golvet så är lägenheten fin sen.

Efter jag har hämat min plutt så blir det att skriva en ansökan till ett - några jobb, medans han sover middag. Får passa på då! Sen blir det massa lek och bus på golvet ♥

 

Ha det så bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0