Inköp..

Har suttit nu ikväll och kollat in alla möjliga möbel affärer för att se vad jag vill inhandla till lyan. Bästa att passa på när vilja är inne ;) Hittade något till varje rum och det dyraste var nog vardagsrummet, men soffa matsalsstolar kostar en del.

Men matsalsstolar liggar ganska högt upp på listan vad som ska inhandlas först, min tjockis bror tog sönder en på nyårsafton. Kanske dax att banta?!!?!

Nytt år, alltid har man massa planer på altt som ska ändra och allt som ska göras. Men i år ska det inte finna några undantag, för i år ska det hända. Det som finns i mitt huvud. Har mycket inplanerat redan nu, Januari månad har jag knappt en ledig dag. Arbete på cloetta Center, tandläkaren, BVC, vårdcentralen, AMS, en massa telefonsamtal, och 4 hemligheter, som jag återkommer med.!

Inskolning hos dagmamman, har gått kanon. Zackarias har varit där själv, vill inte följa med hem =/ Men det är skönt att han är glad över att komma dit, så det inte är något ledsen grabb man lämna. Gud vad jobbigt det måste vara. Så ja tänkte passa på att ta ett varv runt Skgt varje dag när han är där. Få lite motion kan aldrig skada, tvinga med mig Jennie och Nellie ut sen när dom har flyttat hit igen. Gud så skönt att dom ska komma tillbaka. <3



- KÄRLEK TILL 100%

- Det är vi och inget kan stoppa oss ♥

-Mamma älskar sina pojkar mest av allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0