Snö.

Nu tycker jag att det får räcka med snö, det är fint under jul och nyår. Men snart är det februari. Har inte kunnat storhandla denna månad än =/ Suck. Men lätt att ta dra en kundvagn i detta väder och jag kan inte bära hem allt häller. Får hoppas på att det är skotat imorgon så ja kan handla. Skulle vara skönt kunna planera vad man ska äta på ett vettigt sett. När allt finns hemma.

Igår vart jag först på arbetsförmedlingen i en timme och satt och snacka om min handledningplan, hur jag ska gå till väg till att hitta mig ett jobb. Känns lite som det är samma visa varje gång. Men bäst att gå dit och lyssna. Hem och söka jobb efter det. 
Senare på eftermiddagen så vart det att åka till Magnusons körskola för handledar utbildning med Andreas, så nu jäklar ska det blir fart på körkortet ordentligt. Känner att jag har ett väldigt stort behov av ett körkort, iallafall till sommaren. Men hoppas att det ska gå fort iallafall. Så nu blir det plugga plugga plugga teori och söka jobb på mina dagar när plutten är hos dagmamma.
Men nu har han varit hemma två dagar. Igår fick han vara hemma för han spydde natten till tisdag och idag fick han vara hemma för älsklingen hade feber och ont i magen igår/mådde illa.


Om man skulle ta och laga lite kvällsmat, tänkte bjuda familjen på korvstroganoff och ris. Det blir nog gott.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0