Jag är kvar.

Jag finns kvar fortfarande, men som sagt så har jag fortfarande ingen dator. Men nu passade jag på att sno Chrilles dator när han ändå sover. Den var på så, perfekt läge.

Idag är det faktiskt ett skönt väder ute, det är lite regnigt, det är välbehövligt kan jag lova. Hörde åskan förut med, så det kan slå lite blixt och dunder skulle vara skönt tycker jag.

Idag är det inte mycket inplanerat för våran del, jag ska gå och köpa mig lite lördags godis sen, har varit sugen på godis i flera dagar nu. Så jag  tänkte unna mig det på en lördag, perfekt! Får passa på att äta sånt nu, för när barnet är ute så blir det att lägga om kosten och börja motionera rejällt. Har väntat på det sen i vintras. Så snart gäller det. Har kommit på hur jag ska börja med min motion, men ska alltid börja på en låg nivå. Har listat ut hur jag ska öka den gradvis med. Så nu har jag bara maten kvar som jag ska lägga om.
- Men det kommer  att gå toppen...

Data tiden slut, ska aktivera Zackarias med lite Mega Block bygge =) Ha en bra lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0