Allt gjordes inte.

Igår så  hade jag min lista som jag skulle göra. Glömde även skriva dit att jag skulle baka.
Men jag hann ju självklart inte med allt, så fick flytta fram städning och handlingen tills idag. Dum som jag är sitter jag här. Men känner att det är min chans att få lite "data tid". Har blivit så dåligt med det. Eftersom det oftast blir film skapligt på kvällarna nu.

Hos barnmorskan igår gick allt jätte bra, allt ser jätte bra ut. Järnvärdet bara ökar hela tiden så nu slipper jag kämpa med att komma ihåg dom där tabletterna, hade 131 i järnvärde nu. Hon sa att jag kunde ta någon nån gång ibland. Ska även minska lite på saltet eftersom jag får domningar i min arm när jag sover.  Det värsta är ju att maten inte smakar något då. Men det är bara två månader kvar nu.

Nej nu måste ja sätta fart om jag ska hinna med att städa tills jag ska hämta mitt lilla charmtroll hos dagmamma igen. Ha en toppen dag, det ska jag ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0