Fint väder = Data strejk !

Förutom just nu då! För nu tar jag mig lite tid, kände att ja behövde sitta här en stund. Men snart blir det ut igen.
Jag och Zackarias har badat i poolen idag och gud så skönt det var =) Nu är midsommar över och allt stojhej om det.
Det var en mycket trevlig midsommar, lugnt och skönt och fint väder. Dock vart tiderna lite konstiga med mat och allt så vi fick fira klart igår för några jordgubbar och sånt hann vi inte med. Men  man får inte ha bråttom. Tyvärr så låg kamran i lådan. Glömde att ta kort, lite tråkigt känner jag.

Vi har även bestämmt att vi ska åka till Astrid Lindgrens Värld om ca två veckor, ska bli kul. Se Zackarias springa omkring i alla dessa hus och busa=)
Sen i veckan som kommer så hoppas vi på fint väder så blir det en dag till vattenlekparken med Robin Lina och Tristan. Skönt att göra lite så där små grejjer. Ska väl försöka få in Valla med någon dag hoppas jag på. Fast då kanske det inte ska vara för varmt!
Sen är det inte så mycket mer planer vi har, men hur mycket som helst känns det inte som vi kan göra häller. Det är ju drygt fem veckor kvar på beräknad födsel.

Nää nu ska ja inte slösa min tid här. Kanske åter kommer ikväll om jag inte är för trött.
Ha en toppen dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0