Fredag!

Vilket underbart väder vi har haft dom här dagarna, riktigt sommarväder. Sitter nu på baksidan och njuter av en så kallas sommar kväll. Underbart. Hoppas det  håller i sig.

Idag har jag haft tvättstugan, var tvungen att tvätta upp alla handdukar och byta sängkläder. Tycker sånt är så jobbigt att torka inne så då är det bra med tvätt stugan. Sen har ju Jennie Nellie och Rocky varit här idag med. Har suttit på baksidan och bara njutit. Tog en lite tripp till framsidan med, Zackarias passade på att gunga vilket han älskar.
Annars vart det lite skitsnack, mellis och glass här. Underbart att kunna sitta ute hela dagarna. Men har kommit på en sak när värmen kom att alla i familjen har ont om sommarkläder. Blir att inhandla lite nytt sånt. Beställde lite nytt till killarna igår som kommer hem nästa vecka. Förtillfället kollar jag inte ens på kläder till mig själv, är så tråkigt att handla kläder när man är gravid. Så ja får handla till mig i höst i stället. När kilona har börjat rasa, för i höst ska fläsket bort;) Försöker få med mig många i min bantning, så att vi kan pusha varandra så att säga.

Zackarias tvärslockande redan vi sju ikväll, han var trött. Man märker på honom att värmen är här. Men han tycker om det lika mycket som jag. Bara springa ut på baksidan och lek lite på våran gräsmatta eller sätta sig på trallen och lek med något.
- Jag spray solskyddsfaktor och ger honom mycket att dricka mellan varven. Vilket går jätte bra, han har inget emot att jag smörjer in honom och dricka vatten/saft/jucie eller något tycker han också om. Vilket är skönt. Men igår upptäckte jag att han inte var så förtjust i vattenmelon, tråkigt nog. Men dock smakade inte vattenmelonen så mycket än. Så får hoppas att det vänder, för det är bra frukt i sommarvärmen.




     
- Mammas lilla prins. Ussh vad tiden går fort.♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0