Fredagsmys!

Fredagsmys med mig själv isåfall. Zackarias ligger i våran säng och sover så gott och min stora älskling är iväg och fiskar med en arbetskompis och kommer inte hem förens imorgon.

Imorgon blir det att hoppa upp skapligt även fast det är helg. Jag och Zackarias ska göra oss iordning för att sedan möta upp Palle & Hilma på ikano för att inhandla lite presenter. Sen ger vi oss iväg på storkalas, det är väl säkert ett tio tal person som har fyllt år som ska firas. Det är stor släkt älsklingen har.


Ikväll nu har jag äntligen laddat upp en massa bilder ifrån kamran så jag tänkte bjuda på massa bilder får vad vi har gjort.

 


En dag på flygvapenmuset, provad flygplanet lite;)

       
En dag hemma hos morfar, moster Evelina och tant Susann. Massa bus och lek. 

       
Lite gott och bland på min lilla prins som börjar bli stor. ♥



Ha en bra kväll, nu ska jag göra ett nytt inlägg om min graviditet. Går in i  vecka 34 idag, tiden går fort♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0