Lördag 19 Juni 2010

Nu är dom äntligen gifta, kan dom lugna ner sig nu och låta dom vara. Det är lite för mycket tycker jag, man tröttnar!

Dagen började väldigt bra, hade en förmiddag hemma med massa bus med min lilla älskling. Sen vid tolvtiden kom farbror Palle och kusin Hilma och hämtade oss för att sedan möta upp farbror Andreas och kusinerna Moa och Emilia för att inhandla presenter till Dennie, Golliat, Nadja, Tyra, Emilia och Lotta. Men det gick väldigt snabbt och smidigt skönt det. 
Sen vart det kalas för hela deras sida många kusiner, farbröder och fastrar ( till Zackarias ) men det var mycket trevligt. Skönt att ha den delen avklarad. Man får försöka hålla efter lite mer så det inte blir så många, det är många som fyller år i Maj som det är men nu kom det en hel del till med. Men nu tror jag vi har gett presenter till alla som har fyllt år.  Nu väntar bara resten av året med lika många till.

Imorgon vet jag inte vad som väntar på schemat, får se vad dagen bjuder på.
Nu ropar sängen på mig, är trött efter en dag med massa barn och bus.
Ha en bra lördagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0