Måndag

Idag har jag inte gjort så mycket plockat en del och så. Sen har vi även bestämmt maten till midsommar så det inhandlas imorgon av Lotta. Sen ska jag handla glass och kol med så att vi kan grill på kvällen. Kommer nog bli mysigt. Måste hitta något så vi kan göra en lite midsommarstång med. =)

Idag så har Zackarias varit i Ryd med sin pappa och sparkat fotboll med Toni och Crille vilket jag tror han uppskattade. = ) han älskar ju att vara ute så.

Imorgon får vi se om det bli fint väder skulle det visst bli bad på Kickas baksida men vi får se. Sen vid lunch kommer även Robin hit på en kaffe, han var tydligen sjukt rastlös där borta i Mjölby. Men förstår honom.



Ikväll har bebisen haft massor med rörelse i magen, det är så underbart att känna hur det rör sig.
Gud vad jag längtar till den kommer ut, är nyfiken på vem det är ;) 
Känner mig verkligen lyckligtlottad, att ha två killar i mitt liv som jag älskar otroligt mycket och snart en lite bebis med. Det känns verkliven så underbart. Trivs så underbart med mitt liv.

Jag älskar er min familj♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0