Tiden går fort.

Nu är det bara sju veckor kvar tills våran efter längtade bebis ska titta ut. Något säger mig att ja inte kommer gå fullt ut häller. Barnmorskan trodde inte det häller. Men vi får hoppas att min magkänsla stämmer så att ja inte går över. Då kommer det nog känns jätte långt.

Känns som jag måste gå ut och handla bebisen första kläder, har redan hittat dom jag som vi ska ha. Men jag har itne inhandlat dom än. Det är ett par set som jag ska köpa ikläddes väg. Sen kommer jag inte handla några kläder förens bebisen har kommit och jag vet vad det är. Har ju så mycket kläder både till en tjej och en kille så det är faktiskt skönt. Sen måste jag inhandla en badcap sen är det ju dom vanliga blöjorna som ska inhandlar. Annars är det inte så mycket. Plocka fram papprena och lägga ner dom i en väska. Bäst att ha dom på plats, så man verkligen får med sig dom. Ja ska inhandla en bra väska/skötväska till vagnen med, måste kunna ha den på syskonvagen vi köpte.

Kan inte tiden bara gå fortare, vill veta vem du är där inne. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0