Tiden.

Tiden bara springer iväg, hinner knappt med känns det som. Ska försöka komma igång igen med bloggandet har varit lite dåligt. Men jag är så trött på kvällarna. Så ja tar gärna bara fjärrkontrollen och zappar på tven.

Men ska ju inte vara så svårt att ta sig fem minuter och skriva lite.

Zackarias somnade precis i min famn, mysigt ♥. Sitter i soffan och väntar på att älskligen ska komma hem. Han hjälpte sin arbetskompis dirket efter jobbet så han har inte kommit hem än. Men han kommer nog snart får jag hoppas på, för jag skulle vilja krypa ner i sängen. Finns risk för att somna då.



Imorgon blir det barnvagns köp igen. =)  Blir en Brio Race till Zackarias.
Känns som en bra vagn, sen kan ju den nya bebis använda den efter sen.
Känns som det kommer bli bra med en race, funderade först på en sitty men känner att en race är bättre.

Fast nu är det ju ingen hel svart vi ska ha, vi har två färger som vi skulle vilja
ha. Men vi vet inte riktigt vilka färger dom har här på Babyproffsen. Annars kanske dom kan ordna det. Vi får se.

Imorgon kommer ni nog få se vilken färg det vart. Sen skulle jag nog vilja ha en
en lite ratt till Zackarias. Tror han skulle tycka det är roligt.





I söndags så var vi på flygvapenmusset, dom hade ju invigning. Våran bror från Vagnhära skulle ha kommit ner med. Men dock så blev han sjuk. Så vi åkte dit ändå, jag och Zackarias åkte bussen och så möte vi Jennie Sonny Nellie Max och Evelina där. Kände inte att jag hade så mycket där att göra egentligen, men skönt att göra något ändå. Zackarias är lite liten för att uppfatta det så han var väl inte så jätte road av det. Det var nog mer hörlurarna hade har fått som var roliga.
Sen gick vi hem till morfar som bjöd på lunch, sen spenderade vi dagen där. Åkte hem vid  18,00 igen och då var Zackarias trött, efter en massa bus med moster och kusiner. Så han fick sova en halv timme.

Idag har jag inte gjort så mycket, har dansat runt lite med snabbeldraken och plockat omkring på alla leksaker.

- Vart avbruten mitt i mitt bloggande, det ringde på dörren. Jag öppnade fundersamt och ser att där står Christel, hon som bodde i lägenheten före oss och vill titta in. Trevligt så det vart lite prat med henne.
Sen kom min sambo hem med. Bättre sent än aldrig;)

Nää nu ska ja kolla vidare, ha en bra kväll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0