Torsdag.

Solen skiner och det är varmt och skönt. Underbart!

Idag blir det lekparken när Zackarias har sovit. Han får sova ute, för Max Nellie och Jennie kommer hit när jag har hämtat hem min plutt.
Imorgon är Zackarias sista dag för sommaren hos dagmamman, sen åter kommer han dit igen någon när han är storebror.
Tobbe börjar sin semester nu och går sedan på sin pappaledighet, skönt att han ska vara hemma nu. Det är inte så långt kvar, kan vara skönt med lite avlastning.

Idag känner jag mig rätt pigg och utvilad i kroppen. Zackarias har sovit i sin säng i natt och jag har fått plats i sängen annars brukar det vara ont om det. Får hoppas att han sover lite gott i natt. Mitt lilla charmtroll♥

Mammas älskling.

 

Nää nu ska ja kolla igenom lite bebis kläder, ska leta reda på en sak till Nellie som  jag har sagt länge nu. Men nu ska ja se om jag kan hitta det.

Ha en toppen dag i värmen och njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0