Torsdag.

Nu är jag här igen, har varit väldigt dålig på att blogga denna vecka. Har knappt suttit vid datorn något alls. Skönt det med. Men tänkte passa på att slänga in ett par ord nu innan jag ska ordna min lunch.

Sen blir det att springa upp till centrum för att kopiera lite papper och skicka iväg. Sen ska min lilla plutt hämtas hem igen =) Underbart.
Sen blir det lekparken hela dagen, Jennie Max och Nellie kommer hit med. Så det blir mellis och sånt mys ute idag. Det är skönt att kunna vara ute  så mycket med barnen när det är så fint väder.
Ja måste smörja in mig lite innan jag går ut med, jag bränner mig så lätt på bröstet. Har redan gjort det en gång iår. Så lika bra att smörja in sig.

Nää nu ska ja orda lite innan jag springer iväg
Ha en toppen dag i solen allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0