21:e Mars 2010

Nu så ska jag väl försöka få till det här med bloggande tänkte jag, denna vecka har ju också varit med sjukdomar. Nu får det räcka, nu när alla är friska och glada. Tre veckor får vara nog med sjukdomar.           

Igår så hade vi en dag på stan med Tobias syskon (dom  flesta) med respektive och spelade bowling och gick vi vidare upp till Ming och åt en super god buffé och friterad banan. Men hade kunnat skippa banan, det vart lite mycket kände jag efteråt. Efter att ha spenderat att par timmar på Ming var det dax att bege sig vidare. En del åkte hem men Palle, Lina, Andreas, Maria och vi gick vidare. Pojkarna var ju ölsugna, men det var rätt mycket folk överallt men vi hittade ett bord inne på  Pitcher. Efter en fanta och några öl ( ölen till pojkarna) så var det dax att åka hem. Var hemma straxt efter ett i natt.
Zackarias hade det mysigt hos morfar, moster och tant Susann =) Evelina tycker det är så roligt med att Zackarias är hos dom. Roligt att det funkar så bra.


En stund senare, nu har jag sövt Zackarias. Han somnade gott. Så nu tänkte jag ta mig lite kväll och bara ta det lungt=)
Ha det en bra kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0