27:e Mars 2010

Måste ju skriva att det vart en seger för hos i LHC igår. Vilket kändes underbart. Det betyder att vi spelar även imorgon.  Då blir man bänkad framför tv och får heja för fult och hoppas på en vinst till.


Denna dag började med att man skulle springa till Ikano och införskaffa en present till lilla Alica, som jag totalt glömde bort igår. Men gud vad dåligt det finns med tjejkläder. Fanns massor ifrån stl 62, men under det finns det inte alls mycket. Var så svårt att hitta något till henne. Men det finns blir något enkelt, hoppas syster blev nöjd.

Passade även på att spring in och köpa skorna jag provade igår. Provade två par, ett par " fejk" convers och ett par hel svara i samma stil. Men när jag kom in idag så bestämde jag mig för att ta dom helt svarta. Kommer fram till kassan, så frågar kassörskan om jag var medlem. Javisst är jag det ( som mamma är man medlem överallt känns det som) och då sa hon att om jag köper ett till par skor får jag 100Kr i rabatt. Då passade jag på att ta dom andra med eftersom dom kostade 200kr ifrån början. 100 kr extra är inte så mycket, men det slutade med att jag fick mer rabatt. Så summan slutade bara på 250 kr, sånna priser tycker man om. =)

Väl hemma vart det lite lunch och göra sig iordning för fult. Det är ju ändå Nellies dag, (Dop dag) en toppen dag. En fin prinsessa som var fin i dopklänning och en rosa rosette som var god att äta på. =)  En stolt storebror som fick hälla upp vatten var med där frame med. Sen så stod ju prinsessans faddrar där med som är jag och morbror "Bubben".  Bubben ska bara lära henne ishockey så jag får väl se till att lära annat=) haha.
Men  det var även väldigt kul att träffa Farmor som jag inte har träffat sen värkarna satte igång ordentligt och Zackarias ville komma ut. Även kul för henne att få träffa den lille som spökade på hennes kalas. Måste ju även tillägg att Bettina med barn var där med och hennes lilla prinsessa var väldigt söt och hårig=) hehe. Kul att få träffa dom med barn. Sjävklart var det toppen att träffa syster Elin med som jag inte har träffat på väldigt länge.
Jobbigt med avstånd till sina syskon. ... =/

Väl hemma vart det lite bus och lek med Zackarias innan jag ordnade en taco middag för oss. Som vi avnjöt i soffan, lite lördagsmys. =) hehe

Nä nu ska ja hoppas vidare. Ha  en toppen lördag...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0