28:e Mars 2010

Idag drog jag med mig Jennie på en långpromenad igen, skulle ner till stan och införskaffa skor till mina älsklingar. Så vi vandrade ner till stan för att handla ett par skor på stadium, skulle få 20% rabatt. Självklart var skorna slut. Då gick vi vidare till skopunkten för att köpa skor till den lilla älskling. Men självklart var skorna slut där med eller storleken. Så då drog jag med mig Jennie till Tornby för att handla skor istället. Men ett par av Zackarias skor ska ja byta storlek på, lite lättare att se hur han går när man är hemma och kan fokusera på det istället för vad han försvinner och bland alla andra där.




  1. Svarta convers, till Tobias
  2. Svarta Midcut boot, till mig
  3. Svarta Ankle boot, till mig
  4. Svarta gummistöver, till Zackarias
  5. Vit basketkänga, till Zackarias
  6. Vit sko, till Zackarias.

- Så nu ska vi väl vara nöjda ett tag, bara jag får mig ett par gummistövlar jag med så jag kan plaska i vattnet med min son. Här ska det inte lidas för att det är vattenpölar. =)


Efter våran runda vart det hem till Jennie och Sonny för att heja fram LHC och det gick ju vägen  =) Helt underbart, betyder att det är jobb på tisdag som gäller för oss. Underbart.

Nää nu måste ja hoppa ner i sängen, är hur trött som helst... Förstår inte, klockan är inte alls mycket. Man blir trött av vandring.

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0