29:e Mars 2010

Idag när jag skulle hämta in poste vart jag till min förvåning shit orolig. Ett brev ifrån ett inkasoföretag. Jag som är så nog med mina räkningar. Öppnar och läser, inser att det är något om några böcker. Ett företag jag aldrig hört talas om. Inte har jag beställt några böcker häller. Ringer upp företaget och dom lätt inte så förvånade och skulle kolla upp det. Så får ringa tillbaka nästa vecka och se vad dom kom fram till.


Senare på eftermiddagen ringer jag körkortsporatelen för att kolla upp vart Granen handledare bevis har tagit vägen ?!?! Svaret jag får är att dom har fått min inbetalning med inte fått in några papper, så jag fick ringa Magnussons och be om ett nytt. Hoppas att dom han få med det med posten så att ja kan få in papprena denna vecka. Hon jag pratade med på körkortsportalen skulle hålla ett extra koll och godkäna det dirket då. Så får hoppas att det är ordnat snart. Så man kan bara köra lite, teorin börja jag få kläm på känns det som..


Annars idag har jag inte gjort allt för mycket. Zackarias var ju hos dagmamman på förmiddagen. Det var inte någon ren son jag hämtade hela han var sandig, han hade haft det roligt i sandlådan=) Roligt för honom att leka med massa barn nu ute, lite lättare för honom att leka när det inte bara är massa snö som är ivägen.
Men när jag hade hämtat honom skulle jag gå till centrum för att inhandla lite, då gick jag och funderade på hur mycket skit snön gömmer på. Det ser för jäkligt ut på gaterna.

Nää nu ska ja ta och hoppa in i sängen och kolla på Hollywood fruar tänkte jag. Finns inte så mycket annat att se på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0