31:e Mars 2010

Snart är det allt April, tycker tiden detta år bara har sprungit iväg. Men det betyder att det snart är vår och sommar med masa värme och så. Underbart. Jag längtar.

Ussh har suttit och skrivit ihop en matlista för en vecka nu. Det är lika jobbigt varje gång tycker jag. Svårt att komma på vad man ska äta. Känns som man aldrig varierar sig. Men man gör nog det mer än vad man tror.

Torsdag Fisk potatis sås och morötter
Fredag   Smörgåstårta
Lördag   Potatisgratäng med kycklingklubbor och sallad
Söndag  Potatis Köttbullar Sås med stekt lök och svamp
Måndag  PyttiPanna och ägg
Tisdag   Korvstroganoff med ris och sallad
Onsdag  Lasagnette och sallad

Det är vad som inhandlad för denna veckas mat, matlistan vart inte riktgit som jag hade planerat den. Men den får vi ta denna vecka, får hoppas påatt man är mer påhittig nästa gång.




Igår så tog pojkarna hem en seger i Clotteta Center vilket kände underbart. Så nu kör vi mot Djurgården på torsdag, hemma i cloetta center igen. Hoppas självklart på yttligare en seger, får heja fram pojkarna för fullt då med.  Heja LHC......


 LINKÖPINGS HOCKEY CLUB

Ussh igår fick jag hem ett nytt brev eller papper ska nog kalla det att det har varit översväming i källaren så nu måste ja ner i helgen och ta hand om skiten där nere. Ussh så tråkigt. Finns roligare saker jag vill göra. 
Måste ju även ta hand om garderoben i vårat sovrum, den ska vara tömd nästa fredag och det är massa skit där inne jag måste gå igenom. Så det finns att göra....
Fast självklart hoppas jag på massa sol med så man kan spendera lite tid i lekparken med Zackarias under helgen med.


 

 

Nä nu måste jag nog ta mig och fixa lite lunch, magen börjar ropa på mat och snart ska ja hämta hem min lilla plutt igen . ♥ Synd om honom att bara få vara där så kort tid, när han tycker det är så roligt. Hoppas verkligen att det blir ändring på det snart. Skulle underlätta MASSOR....

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0