Åter igen.

Nu var det ett tag sen jag skrev, Zackarias har varit sjuk nu en vecka. Igår var vi 2,5 timmar på vårdcentralen och sen fick avsluta kvällen på jour vårdcentralen för att få klarhet i vad det var som var fel på min lilla plutt. Eftersom hade har haft 39 - 40 graders feber i fem dagar. Men nu har haft fått antibiotika ( stavning). Så idag har han ätit och lekt bra, känns underbart att se måste ja säga.

Idag vart det att arbeta lite på LHC, var massor med folk. Tiden sprang iväg rätt bra. Skönt att få arbeta lite att utföra. Är ju så ont med arbeten, börjar bli trött på att gå hemma. Men finns inte så mycket jobb att söka =/ Hoppas det vädner snart. Eftersom det mesta som kommer ut nu är sommarjobb men det är inte så intressant för mig. Känns dom att säga så, men eftersom barnet kommer mitt i sommaren kanske det inte är läge att ha ett tillfälligt jobb då.

Tiden går fort med magen, på fredag har redan halva tiden gått. Då blir det även ultraljud igen, mysigt att få sen den lilla krabaten igen. Ikväll har den rört sig mycket ♥.

Nää nu måste jag nog avsluta sambon börjar bli otålig på att vänta. En film väntar oss. Hoppas jag inte somnar som vanligt =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0