Fortsättning.

Dagen vart inte riktigt som planerat. Vart inte mycket till städning, startade tvättmaskinen och skulle börja städa i badrummet så ringer telefonen. Dagmamman, Zackarias har spytt ner hela sig. Så det vart bara bort och hämta honom, hinner bara in så spry han ner både mig och sig själv igen.  Så det vart en extra maskin med spy kläder sen. Men vad gör man inte.

Vart ett tag att spendera i soffan och satt mig en stund vid datorn när han sov, men när han vaknade mådde han hur bra som helst igen. Det är full fart på honom än och han har fått behålla maten. Men jag läste på han medicin att en vanlig biverkningar är kräkningar/illamående, så det har nog med det att göra.

Nu har jag precis bakat mig en kladdkaka som ja ska smaka på när jag kolla på andra avenyn, soff mys med mig själv.


Vart ett snabbt inlägg nu, ha en toppen kväll. Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0